WIFT BEGIVENHEDER

WIFT BEGIVENHEDER

Indlæser Begivenheder

« All Events

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Generalforsamling WIFT 2020

27/10/2020 @ 17:00 - 18:30

Hej medlemmer af WIFT,

I inviteres hermed til generalforsamling i WIFT den 27.10.20 kl. 17.
Grundet corona vil de fleste være nødt til at deltage pr. zoom.

Hermed info til at logge på via zoom:

ID 872 2821 2265

Kode: 389580

Send en mail til pm@wift.nu, hvis du ikke kan logge dig på.

Dagsorden samt forslag til nye vedtægter, regnskab for 2019 og Budget for 2020 er nedenfor

Det glæder mig at meddele, at følgende personer stiller op til bestyrelsen i WIFT – Listen opdateret 27.10.20:

• Ane Saalbach, producent, DR produktion
  • Anne-Katrine Bondo, vært og journalist, TV2
  • Charlotte Sachs Bostrup, instruktør og manuskriptforfatter
  • Heidi Robdrup, redaktionschef, Deadline, DR
  • Karen Widding, producent
  • Karoline Leth, producent
  • Lotte Andersen, skuespiller og instruktør
  • Maria C. Andersen, vært og journalist på TV2
  • Marijana Jankovic, skuespiller
  • Malene Flindt Pedersen, producent
  • Tine Fischer, producent og direktør
  • Tine Hjortbøl, produktionsleder

Jeg blev valgt ind i bestyrelsen sidste år for en to-årig periode.

Jeg håber I alle har lyst til at bakke op om denne bestyrelse og stemme dem ind, så vi kan komme i gang med at sætte en dagsorden på ligestillingsområdet for film og tv. Sofie Lindes tale, underskriftindsamling, støtteerklæring etc. viser, at der i den grad stadig er brug for WIFT.

Har du også lyst til at gøre en indsats for ligestillingsarbejdet i film og tv, vil jeg opfordre dig til at melde dig til at deltage i en arbejdsgruppe. Så snart bestyrelsen er valgt, vil vi nemlig få brug for alle de hoveder og hænder, vi kan mønstre. Da vi stadig er en lille forening, vil bestyrelse og arbejdsgrupper komme til at samarbejde tæt. Send mig gerne en mail allerede i dag, hvis du er interesseret, så laver jeg en liste, som jeg tager med til GF.

Rent praktisk ville vi helst, at alle kunne mødes til GF, men pga. corona er det desværre ikke muligt. Vi har derfor besluttet at alle, der stiller op til bestyrelsen, møder op på en fysisk adresse i København, og så holder vi GF fra denne adresse. Alle øvrige medlemmer, der gerne vil deltage i GF, bedes gøre det via zoom. Som medlem er du naturligvis også berettiget til at stille op til bestyrelsen. Send mig venligst en mail, hvis du gerne vil stille op, så får du adressen. Afstemningen vil så foregå både i lokalet og via zoom.

Såfremt flere end de 12 personer vi har brug for til bestyrelsen stiller op, bliver der kampvalg. Så får de 10 personer med flest stemmer en bestyrelsespost, og de næste to i optællingen bliver suppleanter.

Så helt kort:

• Send mig en mail, hvis du gerne vil stille op til bestyrelsen. Til info stiller 12 kvinder op, som er det, vi har brug for, jf. de nye vedtægter.
  • Send mig en mail, hvis du gerne vil deltage i en arbejdsgruppe.
  • Hold øje via www.www.wift.nu, da jeg lægger zoom linket op der kort før GF går i gang.

Alle der er medlem af WIFT har ret til én stemme på GF. Du kan gratis blive medlem via dette link: https://www.wift.nu/bliv-medlem/. Efter GF vil alle medlemmer skulle betale 250 kr. for 12 måneders fortsat medlemskab, såfremt de nye vedtægter bliver godkendt på GF.

De bedste hilsner,
Pouline Middleton (kasserer)